832 words • 2~4 min read

Otevíráme e-shop s dámskou obuví


Sortiment dámské obuvi je natolik pestrý, že každý majitel e-shopu, který ji chce prodávat, bude mít v nabídce stovky, možná tisíce modelů. Rozlišujeme obuv sportovní, společenskou, pro volný čas, pracovní, a od každého druhu vám jich výrobci naservírují tolik, že se v tom téměř sami nevyznáte. Provozovatel e-shopu s dámskou obuví bude potřebovat kromě kvalitních produktových fotografií a skladových prostor pro hotové výrobky i spolehlivý internetový obchod. Ten by mohl být zajištěn například na Shoptetu a správou e-shopu Shoptet lze pak pověřit odborníky, kteří tyto zákaznické požadavky řeší pro celou řadu svých zákazníků.

dámská obuv

Součástí prodeje obuvi bývá také vhodná forma reklamy, na Internetu ji lze zajistit například formou správy PPC reklamy na LinkedIn prostřednictvím reklamních bannerů na různých webových profilech. Tímto způsobem lze přitáhnout pozornost zákazníků z celé republiky, jestliže se navíc nepodcení problematika SEO a obchod je pak ve vyhledávačích obsazován na prvních pozicích.

reklama na LinkedIn

V úvodním odstavci jsme zmínili produktové fotografie, jejich špatná vypovídající schopnost bývá poměrně častý problém v internetových obchodech s různým druhem zboží, a kdo chce být na trhu úspěšný a zákazníky si spíše přitáhnout, nikoli odradit, měl by kvalitě fotografií věnovat maximální pozornost. Někdy se vyplatí oslovit profesionály, kteří si poradí v tomto duchu i s nasnímáním detailů a pohledů z různých úhlů, a zatímco budou odborníci rozbíhat váš e-shop, vy si budete v poklidu třídit snímky, aby bylo možné je ihned nasadit do prodeje a otevřít e-shop bez zbytečných prodlev.

Každý e-shop také bude potřebovat finanční dohled, tedy spíše přehled, a zajištění účetních služeb, abyste měli podchycené daňové záležitosti a případně vše, co se týká vyplácení mezd a různých benefitů vašim zaměstnancům.